fredag, desember 12, 2008

Første nattevakt....

Ja, så sitt æ på mi første nattevakt åleina. Det er jo litt ensomt å sitte her når alle andre ligger og sover :-)

Skiftet bynn med å send opp en vær ballong klokka kvart over tolv, videre så e det observering hver time til klokka syv i morra tidlig....

Innimellom, så ska det gås to brannrunder, der man går rundt i husene for å sjekke at alt er i orden, kan vel ikke akkurat si at den delen av jobben er min favoritt (må vel innrømme at jeg er litt husredd). Men nå har jeg gått den første runden, og det gikk bare bra :-)

Ellers, så får jeg som dere ser, tid til å oppdatere bloggen på det fantastisk raske nettet :-)
Og siden det er natt til fredag, så er jeg så "heldig", at det er min tur å vaske radiorommet :-) Så det er forsåvidt nok å henge fingrene i, like greit, så går natta fortere.

Men nå er det straks tid for neste observasjon.....