torsdag, januar 22, 2009

På P4 i morrest...

I natt som var satt jeg på nattevakt og hørte på P4 sin morgensending, hvor det var snakk om masse trafikkproblemer og køer her og der. Da tenkte jeg at jeg sender en mail og forteller at her på Bjørnøya er det ikke trafikkproblemer i det hele tatt, bare en del isbjørn rundt omkring. Og at vi hadde talt ni stykker på dagen rundt omkring stasjon.

Dette var vistnokk en liten sensasjon, så de kontaktet meg og spurte om de kunne få et intervju. Så da var jeg på lufta, live, noe over halv-8 i morrest... Så de som har hørt det så var det nokk riktig at det var meg... Hmmm... mye rart man finner på om natta...

Det var foresten tre stykker av besetningen som gikk til Teltvika i dag, og de talte 11 bamser på turen dit bort... Skikkelig bra, hehe...

Her er noen som var på besøk i går, som Lisbeth tok bilde av...


Det har også vært en bamse nede ved badstua og knust vinduet inn til oppholdsrommet. Det var blitt avglemt å sette skodde for der etter at bamsen kom til øya.